Výsledky voleb do Zastupitelstva obce Hlubočky 2010

Publikováno 16. 10. 2010 v rubrice Co se děje v obci, Rada a zastupitelstvo « zpět « úvod

Ve dnech 15. a 16. 10. 2010 proběhly ve všech obcích a městech ČR volby do zastupitelstev. V obci Hlubočky bylo voleno celkem 15 zastupitelů. Volební účast  dosáhla 41,98 %, což odpovídá celkovému počtu 1 504 voličů. Tyto to výsledky voleb byly převzaty ze serveru www.volby.cz.

Výsledky voleb do zastupitelstva v celé obci Hlubočky:

Počet
volených
členů
zastupitelstva
Počet
volebních
obvodů
Okrsky Voliči
v seznamu
Vydané
obálky
Volební
účast v %
Odevzdané
obálky
Platné
hlasy
celkem zpr. v %
15 1 4 4 100,00 3 590 1 507 41,98 1 504 20 301
Kandidátní listina Hlasy Počet
kandidátů
Přepočtený
základ
dle počtu
kandidátů
Přepočtené %
platných hlasů
Počet
mandátů
Podíly
hlasů
číslo název abs. v %
1 NEZÁVISLÍ 2 581 12,71 15 20 301,00 12,71 2 X
2 “STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ” 1 021 5,03 15 20 301,00 5,02 0 X
3 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 2 077 10,23 15 20 301,00 10,23 1 X
4 Občanská demokratická strana 1 267 6,24 15 20 301,00 6,24 1 X
5 Sdružení NV, NK 3 260 16,06 15 20 301,00 16,05 3 X
6 Str.pro otevřenou společnost 4 216 20,77 15 20 301,00 20,76 3 X
7 Komunistická str.Čech a Moravy 5 879 28,96 15 20 301,00 28,95 5 X

Zvolení zastupitelé (řazení podle celkového počtu získaných hlasů):

  1. Zetková Věra (KSČM)  - 591 hlasů
  2. Černík Ivo PhDr. (KSČM) - 457 hlasů
  3. Prstková Anna Mgr. (S. O. S.) - 452 hlasů
  4. Zaoral Ladislav Ing. (KSČM) - 432 hlasů
  5. Inderková Jana (KSČM) - 397 hlasů
  6. Pastorová Jana Bc. (KSČM) - 383 hlasů
  7. Krajčovič Jozef (S. O. S.) - 367 hlasů
  8. Pechrová Jana Ing. (S. O. S.) - 364 hlasů
  9. Spáčil Aleš MUDr. (N. V.) - 349 hlasů
  10. Stloukalová Radomíra Mgr. (N. V.) - 306 hlasů
  11. Plíska Antonín Ing. (N. V.) - 296 hlasů
  12. Brázdil Zbyněk Ing. (Hn. na podporu dobrovol. hasičů) - 262 hlasů
  13. Roth Miroslav (NEZÁVISLÍ) - 226 hlasů
  14. Filípek Ivoš (NEZÁVISLÍ) - 220 hlasů
  15. Stojmenov Michal (ODS) - 123 hlasů

Výsledky v jednotlivých volebních okrscích:

Hlubočky - Mariánské Údolí a Posluchov (volební okrsek č. 1)

Volební urna

Voliči
v seznamu
Vydané
obálky
Volební
účast v %
Odevzdané
obálky
Platné
hlasy
1 494 684 45,78 683 9 246
Kandidátní listina Hlasy
číslo název abs. v %
1 NEZÁVISLÍ 1 276 13,80
2 “STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ” 335 3,62
3 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 507 5,48
4 Občanská demokratická strana 294 3,18
5 Sdružení NV, NK 1 686 18,23
6 Str.pro otevřenou společnost 2 290 24,77
7 Komunistická str.Čech a Moravy 2 858 30,91

Hlubočky - Ves (volební okrsek č. 2)

Voliči
v seznamu
Vydané
obálky
Volební
účast v %
Odevzdané
obálky
Platné
hlasy
523 196 37,48 196 2 684
Kandidátní listina Hlasy
číslo název abs. v %
1 NEZÁVISLÍ 215 8,01
2 “STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ” 65 2,42
3 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 233 8,68
4 Občanská demokratická strana 228 8,49
5 Sdružení NV, NK 442 16,47
6 Str.pro otevřenou společnost 588 21,91
7 Komunistická str.Čech a Moravy 913 34,02

Hlubočky - Dukla (volební okrsek č. 3)

Voliči
v seznamu
Vydané
obálky
Volební
účast v %
Odevzdané
obálky
Platné
hlasy
1 347 555 41,20 554 7 506
Kandidátní listina Hlasy
číslo název abs. v %
1 NEZÁVISLÍ 933 12,43
2 “STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ” 596 7,94
3 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 1 246 16,60
4 Občanská demokratická strana 581 7,74
5 Sdružení NV, NK 998 13,30
6 Str.pro otevřenou společnost 1 242 16,55
7 Komunistická str.Čech a Moravy 1 910 25,45

Hlubočky - Hrubá Voda (volební okrsek č. 4)

Voliči
v seznamu
Vydané
obálky
Volební
účast v %
Odevzdané
obálky
Platné
hlasy
226 72 31,86 71 865
Kandidátní listina Hlasy
číslo název abs. v %
1 NEZÁVISLÍ 157 18,15
2 “STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ” 25 2,89
3 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 91 10,52
4 Občanská demokratická strana 164 18,96
5 Sdružení NV, NK 134 15,49
6 Str.pro otevřenou společnost 96 11,10
7 Komunistická str.Čech a Moravy 198 22,89

Poznámka: Po kliknutí na číslo strany u výsledků voleb zjistíte, kolik hlasů získali jednotliví její kandidáti do zastupitelstva. Složení zastupitelstva se může změnit, pokud zvolení zastupitelé odstoupí ze svých funkcí a nastoupí náhradníci. Další informace a výsledky voleb můžete nalézt na serverech www.hlubocky.cz a www.volby.cz.

Mohlo by vás také zajímat:

Zdroj informací: www.volby.cz

Rubrika: Co se děje v obci, Rada a zastupitelstvo | Téma: , ,  
Možnosti sdílení: Více |

Komentáře k článku (42)

  1. Honza (17.10.2010 - 6:14) odpovědět IP: 195.113.170.18

    Opravdu nechápu, jak v dnešní době můou nejvíce hlasů získat komunisté…chtělo by to malinko více otevřít oči!

    1. Martina (17.10.2010 - 12:41) odpovědět IP: 217.170.97.33

      jo, hochu, když má strana zodpovědné a věrné voliče……nebo tam jsou lidé, které mají potřebu ostatní volit, tak je možná i tato varianta….

  2. Barbora (17.10.2010 - 13:43) odpovědět IP: 217.170.97.33

    Výhra KSČM+5 lidí v zastupitelstvu za stejnou stranu?Z mého pohledu nepochopitelná záležitost…Ale pokud spoluobčané produktivního věku přistupují ke komunální politice s nezájmem,tak vypadají volební výsledky od věrných voličů-převážně důchodového věku,právě takhle ČERVENĚ!Snad jen doufat,že novým zastupitelům,půjde o dobré a prospěšné záležitosti pro obecJde v to věřit?

  3. Dušan (17.10.2010 - 18:46) odpovědět IP: 188.175.126.82

    Mě osobně zvolení zastupitelé za KSČM vadí daleko míň, než ten modrej pták s ubohými 123 hlasy …

  4. lukas (17.10.2010 - 18:56) odpovědět IP: 109.80.45.221

    komunisti ..to jeste existuje ja myslel ze je zakazali ..vzdyt diky nim sme kde sme….

    1. tonda (26.10.2010 - 14:36) odpovědět IP: 217.170.97.33

      Pokud si ještě pamatuji tak zadluženost našeho státu před rokem 89,byla úplně v jiných hodnotách než je nyní.Nechápu tvoji poznámku,že komunisti můžou za ten dnešní stav.Já říkám,že komunisti byli žabaři,protože za 40 let nestihli rozkrást to co po roce 89 stihli za 10-15 let politici.

  5. Libor (18.10.2010 - 7:42) odpovědět IP: 217.170.97.33

    libor
    To se máme na co těšit,teď nám ukážou jak se délá politika.
    A víte ,jak se hladí komunisti-až do vyhlazení.

  6. Honza (18.10.2010 - 13:37) odpovědět IP: 217.170.97.34

    To je právě pořád ta stejná chyba, že nám komunisté vadí míň než některé jiné strany, či konkrétní lidi z jiných stran. Já si teda myslím, že už z principu nemůže nikdo opravdu zodpovědnej volit po roce 89 kohokoliv z komunistů a vůbec za ně kandidovat…to je prostě pro mě krapet “perverzní”…neříkám, že všichni kdo z jakéhokliv důvodu byli před tímto rokem ve straně byli špatní..to určitě ne, byla holt špatná doba..ale dnes, když je výběr, tak tomu opravdu nerozumím a těch lidí je mi upřímně líto..ale jak praví klasika..kde nic není, ani smrt nebere!
    Tož se nechme překvapit ako to následuící léta půjde..hodně zdaru

    1. Barbora (19.10.2010 - 9:14) odpovědět IP: 195.113.148.241

      Souhlas s Honzou,ovšem slova NOVESE jsem trošku nepobrala-zvolení největších hnojů=trošku přeháňka….

  7. pavel (18.10.2010 - 14:35) odpovědět IP: 194.228.113.179

    Nemám rád KSČM. Ale daleko více mi vadí zvolení vy.ůránků typu Stojmenova.

    1. Dušan (18.10.2010 - 15:50) odpovědět IP: 188.175.126.82

      Mám úplně stejný názor!

  8. tomas (18.10.2010 - 16:13) odpovědět IP: 88.146.150.2

    co se navazite do lidi kteri mohou pro tuto obec neco udelat smejdi

    1. Dušan (18.10.2010 - 21:44) odpovědět IP: 188.175.126.82

      To chce klid :-)

  9. noves (18.10.2010 - 19:35) odpovědět IP: 217.170.98.134

    Tak to chce v prvni rade jit k volbam vy mladi!!! a ne pak nadavat az je pozde. Takze priste to hezky naoslete dalsim mladym lidem treba v hospode. Tady se kazda ucast projevi.. Takze 4 roky v haju.. nic nebude, jen potize. Nejhorsi je, ze zvolili ty nejvetsi hnoje co tady zijou.

    1. Dušan (18.10.2010 - 21:51) odpovědět IP: 188.175.126.82

      A myslis, ze mladi nevoli levici? A ty urazky o hnojich si nech od cesty! Je tam dle meho nazoru par slusnych a poctivych lidi. A ty jsi kandidoval? Moznost jsi mel…

      1. Sigi (16.11.2010 - 11:14) odpovědět IP: 80.188.20.208

        Právě, že každý volí jen ty co zná. Hlavně z doslechu. Cizí byť sebeschopnější nemá šanci. A vo tom to je mít šanci… Kandidovat? Předem prohraná šance. V této obci NE! Ale můžete se přestěhovat. Třeba jako já… Hodně zdaru :-)

  10. pavel (19.10.2010 - 10:58) odpovědět IP: 194.228.113.179

    Tomas, já volit byl. A nemyslím si, že by Stojmenov dělal něco pro lidi. Dělá vše jen pro sebe. A když mu to nevyjde zažádá o dotaci na Kraji a zase je mu hej. Dostává nemálo financí za navážení odpadu na cukrák a když má zaplatit pokutu tak pláče, že nemá finance. Ještě něco? Jen tak pro informaci: jakkoliv můžu tak přesvědčuji každého ať volit jde.

  11. radovan (19.10.2010 - 20:41) odpovědět IP: 85.70.117.20

    Zdar lidi,myslím že od 89 se na obci opravdu točí ta samá partička. Doufám,že se to opravdu za 4 roky změní…. Teď možná uvidíme,co nám v obci KSČM znárodní :-)) a jen technická - z ODS tu nikdo nekandidoval,byli to nezávislí kandidáti s podporou ODSky…….

  12. Pavel (20.10.2010 - 14:38) odpovědět IP: 77.48.155.36

    Tady v této obci je jeden velký problém a ten je hodně cítit i v této diskusi. Na urovni komunálních voleb,by se měl každý z nás zamyslet a volit člověka,který je ochoten pro obec něco udělat.Rozhodně do této volby netahat politicky zařazený podtext. Mě je uplně jedno zda komunista nebo ods.Mě zajímá jak ten či onen bude prospěšný obci. Nebudu se vyjadřovat ke konkretním osobám.Já je budu hodnotit až v pruběhu jejich volebního období.Jsem manuelně pracujici člověk.Podporuji každého kdo je ochoten poctivě pracovat a za tuto práci by měl mít právo důstojně žít.To je moje politika.

  13. Josef Hrbek (21.10.2010 - 0:48) odpovědět IP: 212.78.215.2

    Občané, občané!!

    1. V obci Hlubočky bylo zvoleno 15 zastupitelů.
    2. Volební účast dosáhla 41,98 %, což odpovídá celkovému počtu 1 504 voličů.
    3. Volby byly demokratické a regulérní.

    To jsou tři důvody k radosti, proč někteří truchlíte??

    Josef Hrbek

    1. Jirka (21.10.2010 - 15:48) odpovědět IP: 90.181.86.21

      Statistika nude je, má však cenné údaje…

  14. leopold bubeníček (21.10.2010 - 18:40) odpovědět IP: 88.102.11.243

    Několik poznámek - Pavle, politiku do komunálních voleb zatáhli komunisté - viz jejich předvolební agitace ve Zpravodaji a můj komentář. Pro Barboru, Novese, Honzu, Radovana a další - pan Hrbek to vystihl poměrně dobře, k volbám přišlo pouze necelých 42% voličů, 58% voličů zůstalo doma a to je snad naděje i pro budoucnost Hluboček. V minulém funkčním období ,po prvním odvoláním představitelů obce v historii, zůstali v kolaboraci s komunisty zastupitelé za SOS (Prstková, Krajčovič) s výraznou podporou svého šéfa SOS Berezy. Kdo bude případně kolaborovat s komunisty v tomto období ještě není jasné, dozvíme se to asi během 14 dnů.
    Bubeníček

  15. radovan (21.10.2010 - 19:51) odpovědět IP: 85.70.117.20

    No,tak to si počkáme…:-)

  16. lukas (30.10.2010 - 18:03) odpovědět IP: 109.80.45.221

    neni koho volit vsichni z jednoho pytle

    1. Josef Hrbek (07.11.2010 - 9:39) odpovědět IP: 212.78.215.2

      Ano,

      všichni z jednoho pytle, z Hlubočků….;-)

  17. Jací jsme? (15.10.2012 - 4:45) odpovědět IP: 176.97.242.60

    ….a jak to s námi je?

    Vxdržte to a zamysleme se……všichni, prosím!

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10252839638-hyde-park-ct24/212411058081001-hyde-park/

  18. chilli (17.10.2012 - 19:02) odpovědět IP: 176.97.244.28

    takovy teplounky mistecko do duchodu co se dedi z otce na syna a z matky na dceru kdo by si to nepral

  19. chilli (17.10.2012 - 19:03) odpovědět IP: 176.97.244.28

    a kdyz by zadny mistecko pro synacka nebo dcerunku nebylo tak ho umele vytvori trosku z jinyho soudku ale nemohl jsem si to odpustit

  20. Honza (18.10.2012 - 0:24) odpovědět IP: 195.113.170.18

    Že se všichni pořád diví…vždyť zhruba od 1921 plus ,minus tu neustále vyhrávají jen komunisté…holt je to bohužel jejich bašta a asi ještě nějaký pátek bude…

  21. Jan (19.10.2012 - 12:03) odpovědět IP: 109.80.173.98

    Fakt je ten, že ten kdo chtěl vyjádřit svůj názor, měl možnost… Na druhé straně ovšem chápu rozhořčení s výsledky, jelikož sám jsem striktně proti komunistům. Pravdou ovšem zůstává, že potenciál ´´pravice´´ je stále pravděpodobně možný - viz. oněch zmíněných 58% neúčastí. Podle mého názoru se jeví jako optimální řešení nakopání zadnic těm, kteří se voleb neúčastní - především potom těm, kteří se jich neúčastní a po zveřejnění výsledků ještě nadávání. Místo nadávek je totiž opravdu lepší přijít k urně.

    Každopádně ale nechápu názory občanů, kteří ´´propagují´´ komunistický režim či jejich tendence.

    Za komára nebylo líp a nebude. Hodnoďme životní úroveň, svobodu, možnost volby vzdělání, pohybu osob atd. Svoboda je tou nejdůležitější hodnotou.

    Copak si nikdo nevzpomínáte na nedostačující nabídku zboží a služeb, buzeraci, omezenost svobody, vykonstruované procesy?

    Vždyť byste si ani dnes nemohli pořádně veřejně zanadávat na výsledky voleb - nebo vůbec moci volit.

    Teď k obci:

    Osobně jsem se setkal se zastupiteli okolních obcí, města Olomouce - Hlubočky jsou jim pro smích - nejhorší obec široko daleko, nic pořádného se tu neděje, obecní úřad má o sobě přebujalé mínění, úředníci nerozumí své práci - občany Hluboček mají za blbce. Těšme se na další volby - u těch musíme už konečně říci, jakou máme představu o Hlubočkách……o Hlubočkách bez shnilých červivých třešní.

  22. Mirek (12.10.2014 - 22:34) odpovědět IP: 176.97.247.132

    Tak, výsledky voleb jsou tu. Gratuluji všem zvoleným zastupitelum. A věřím ze se budou starat o rozvoj a chod obce minimálně stejně (dle meho dobre) jako v minulém volebním období. Jen ta volební účast …….

    1. Josef Hrbek (14.10.2014 - 0:36) odpovědět IP: 176.97.242.1

      Ano, volby proběhly.

      Nevím ale, zda si toho Redakční rada těchto stránek vůbec všimla!

      Před volbami nic, po volbách ani čárka; pan Mirek v komentáři gratuluje zvoleným zastupitelům pod článkem k minulým volbám;

      chlapci a děvče, Redakční rado, Občané, není vám to trochu dívné?

      Z těchto stránek se v poslední době dozvím jen to, co už je beztak hlášeno Obecním rozhlasem; v kopiÍch mi pozvánky dojdou mailem. Děkuji alespoň za to.

      O komunální politice se tu nedozvím zhola nic, Obecní policie - hádám podle jejích aktuálních Zpráv z činnosti - vyhynula už vloni, ale zřejmě - dle Rozpočtu obce na r. 2015 soudě - je pořád “hájená” a že se v Mariánském Údolí občas děje něco v oblasti kultury, to se obšírněji dozvím na http://www.facebook.com, nežli zde; o otevřené diskuzi občanů k čemukoliv už ani nemluvím.

      Obecní web je taky jaksepatří okleštěn o informace, které by dle dávno schválených a stále platných Usnesení Zastupitelstva obce měl obsahovat, zastupitele to nijak netrápí, Obecní úřad si mne ruce.

      Redakční rada ovšem toto přehlíží, nevidí, mlčí.

      V Hřebíkové Obecní rada pronajala dopředu na deset let “kotelnu” bez toho, aby si lidé, tamní obyvatelé a majitelé bytů mohli - až jim skončí smlouva o dodávkách tepla s Oltermem - vybrat dalšího dodavatele tepla sami. Teda vybrat si budou moci, ale budou se muset domluvit s novým nájemníkem, který na dalších deset let už smlouvu ke kotelně má. Takže zase a znovu: O nás, ale bez nás! Upozorňoval jsem na to zastupitele Bystroně a Spáčila ve chvíli, kdy byl zveřejněn pouze záměr pronájmu, že snad s tím pohnou. Nic. Ticho. Stihlo se to v Radě obce udělat těsně před volbami, “co kdybychom tam napříště nebyli”, že jo…!

      A Redakční rada? Mlčí…., ale loajálně, samo!

      Krásně jste nám to tady nastavili, jen co je pravda. Gratulace zvoleným, upřímnou soustrast zbytku dědiny !

      Jestli chcete tímto směrem a stylem pokračovat, pověste to vaše “redaktorování”, “starostování”, “policajtování”, “zastupitelování” všichni na hřebík, stránky, na které jsem býval jako občan obou Hlubočků, Hrubé Vody, Posluchova a Mariánského Údolí svého času pyšný, které jsem dával za vzor ostatním obcím a které kdysi získaly první cenu v celostátní soutěži OTEVŘENO x ZAVŘENO, zrušte a běžte raději….na pivo…., anebo kam chcete. Kupředu, samozřejmě, zpátky ni krok!

      Asi začnu nosit trikoloru.. http://www.youtube.com/watch?v=CdUi0X0DfHM

      LIdé, bděte!

      Josef Hrbek

      1. Jirka (14.10.2014 - 5:51) odpovědět IP: 217.170.96.60

        Pepo, máš bohužel pravdu. Tyto stránky jsou delší dobu o ničem. V podstatě lze říct, že za celou dobu fungování je to nejhorší období těchto webovek. Asi není o čem psát, nebo není motivace či jsou zainteresovaní lidé (rozuměj redakční rada) moc zaneprázdněni jinou vlastní činností.

        1. Josef Hrbek (14.10.2014 - 6:21) odpovědět IP: 176.97.242.1

          …tak!

        2. Radim (14.10.2014 - 9:27) odpovědět IP: 176.97.243.47

          Ano, členové redakce jsou zaneprázdněni jinými věcmi - vyděláváním si na živobytí například… Bohužel stránky teď nespravuje žádný hlavní administrátor, pokoušíme se o nápravu, ale jde to ztuha, a to z nejrůznějších příčin.
          Asi je chyba, že se zde neobjevily výsledky voleb, ale na druhou stranu byly zveřejněny na oficiálních stránkách obce, byly vyhlášeny rozhlasem atd.
          Nicméně - omlouváme se!

          1. Josef Hrbek (14.10.2014 - 11:08) odpovědět IP: 176.97.247.164

            Možná jsme se nepochopili, Radime, výsledky voleb jsou už jen taková třešinka na dortu celé správy webu!

            Z jakého důvodu čeká můj komentář na schválení, prosím?

            Josef Hrbek

        3. Josef Hrbek (14.10.2014 - 10:45) odpovědět IP: 176.97.247.164

          Ale tak mě napadá…, třeba je to úplně jinak.

          Třeba postupná likvidace těchto stránek není vůbec náhodná, naopak je záměrná; možná, že garnitura v obci ani trochu nechce, aby lidé věděli o činnosti policistů a jejich velitelů, nebo aby snad - nedej Bože - zde občané diskutovali, o čem je napadne, tvořili a vymýšleli si cokoliv, třeba autobusy a hřiště na sídlišti, parkoviště i garáže, stavební parcely či obchody bez opilců před nimi, lepší chodníky pro chodce a neděle bez randálu. V důsledku to pro ony představitele představuje jenom práci navíc, tudíž zbytečnou práci, totiž práci, kterou jim nikdo nezaplatí. A zadarmo nikdo dělat nechce, to dá rozum.

          Zruší-li se http://www.hlubocky.eu, zruší se diskuze občanů, jejich stesky, výtky, připomínky nikdo číst nebude, nebude na ně muset nikdo reflektovat a cítit potřebu se k nim jakkoliv vyjadřovat a ve výsledku tak tlačit zastupitele někam, kam se jim vůbec, ale vůbec nechce, tedy k aktivní práci zastupitele.

          Čtvrtletně vydávaný Zpravodaj tento formát diskuze nedovoluje a občané budou muset držet hubu. Tak. Bude klid. Pro všechny.

          Ale, ti, kdož o tom rozhodují, ti zvolení a z “našich obecních peněz” více či méně placení zastupitelé tu přece obecně pro tuto práci v zájmu nás, občanů obce Hlubočky jsou, sami se rozhodli ji dělat a my je proto volili; nechť tedy, prosím, konají především v našem a nikoliv ve svém zájmu.

          Vyzývám tímto Redakční radu o umístění ankety na http://www.hlubocky.eu s touto anketní otázkou:

          “Dali byste přednost pravidelně aktualizovanému webu http://www.hlubocky.eu před čtvrtletním vydáváním tištěného Zpravodaje obce Hlubočky?

          odpověď:

          Ano x Ne”

          a zastupitele, aby se následně dle vůle občanů vyplývající z výsledku ankety rozhodli a převažující variantu všemožně podpořili.

          Nabývám totiž dojmu, že se zase láme chleba a otázka stojí takto: buď to, anebo ono, tj. web, anebo tištěný Zpravodaj; vyberme si proto sami, než za nás zase vyberou oni.

          Děkuji všem za případnou diskuzi.

          Josef Hrbek

  23. Josef Hrbek (14.10.2014 - 18:42) odpovědět IP: 176.97.242.1
  24. Josef Hrbek (14.10.2014 - 19:18) odpovědět IP: 176.97.242.1

    Třeba by stačilo redaktorům přidat na odměnách a tento web by mohl frčet?

    Jestli je to tak, tak proč ne?

    1. Josef Hrbek (15.10.2014 - 1:18) odpovědět IP: 176.97.242.1

      Ať sem člověk napíše moudro, anebo naprostou kravinu, vám je to stejně jednou.

      Dobře nám tak!

  25. Marek Bohuš (15.10.2014 - 22:16) odpovědět IP: 176.97.246.45

    Každý dělá, co umí. Má-li kdo investigativní ambice, nechť je dá do služeb obce tj. spoluobčanů a píše o kauzách, které by neměly zapadnout. Redakce vyzývá pravidelně občany, aby jí dávali podněty, případně aby sami psali. Stejně tak se hledal a hledá redaktor. Nerozumím tomu, proč je o “kotelně” řeč až tady a teď po volbách.
    Mají-li být hlubocky.eu takovým fórem, diskusi na nich nic nebrání. Snad jen to, že se málokdo do diskuse pouští. Redaktoří těžko mohou někoho k diskusi nutit, stejně jako mohou sotva vymáhat zprávy o činnosti kohokoliv (nejsme ozbrojeni). Příklad: téměř před rokem redakce vyhlásila další ročník fotosoutěže “Krásy Hluboček”. Výslek: k dnešnímu dni jsme obdrželi 0 snímků. Čím to?

    Kdo oplakává zlatou éru webovek, měl by vědět, že tehdejší servis nebyl zadarmo, že stál obecní pokladnu x-násobek dnešních nákladů. Člověk z IT branže nemusí být nadšený patriot a žádá odměnu ve svém oboru obvyklou.

    Jak už zmínil Radim, stránky v současnosti nemají administrátora. Aktualizujeme je my, diletanti, bez některých přístupových hesel. Proto nefunguje kalendář, proto neumíme vyhlásit navrhovanou anketu “papír vs. bity”. Ostatně, k mému překvapení čtou naše papírové noviny nejen starší generace, ale i ti mladší, kteří mají monitoru z práce za celý den plné čočky.

    Když to shrnu, výhradně webové stránky myslitelné jsou, ale doporučte nám, prosím, lokálního administrátora na plný úvazek, který by se orientoval v obci a okolí, fotil, pátral, chodil na zastupitelstva v době, kdy my ostatní jsme v zaměstnání a byl ochoten web dělat.

    Pámbů zaplať!

    1. Josef Hrbek (20.10.2014 - 7:21) odpovědět IP: 176.97.242.1

      Děkuji za názor části Redakční rady, přestože nevím, jak se férově postavit k proměnné x, která má vyjadřovat násobek dnešních nákladů na provoz těchto stránek po tom, co jsem si prošel Usnesení RO, ve kterých jsou odměny Redakční rady podrobně vypsány. S přihlédnutím k dnešnímu obsahu a kvalitě webu bych řekl, že ono x je menší než 1,0….

      A co na to vy, nově zvolení zastupitelé obce, můžete se k celé věci vyjádřit, chcete udržet stránky http://www.hlubocky.eu při životě, anebo je pochováte? Budete ochotni vyčlenit z rozpočtu finance na provoz stránek, z jejichž výtahu může pohodlně fungovat i Zpravodaj obce, anebo počkáte, až “Pán Bůh zaplatí”?

      Žádám váš názor už nyní, než budou zvoleny orgány obce a poté celý problém elegantně přesunete do kompetence Rady obce, kde de facto o všem rozhodují tři lidé a pak se budete zcela logicky jeden vedle druhého odkazovat na rozhodnutí Rady obce.

      Děkuji.

      Josef Hrbek

Zanechte komentář

Jméno - vyžadováno

E-mail (nebude zveřejněn) - vyžadováno


Přečtěte si nejprve pravidla pro fungování webu www.hlubocky.eu
Vulgarity, urážky, nadávky, spam apod. budou automaticky nebo následně smazány.