Nová služba pro občany - hlášení rozhlasu na email

Publikováno 22. 03. 2011 v rubrice Co se děje v obci, Zprávy z úřadu « zpět « úvod

Obecní rozhlasObecní úřad Hlubočky nabízí občanům novou službu - rozesílání textové podoby hlášení obecního rozhlasu do emailových schránek.

Obec vyslyšela přání občanů, kteří nemají možnost sledovat hlášení v době, kdy nejsou doma. Navíc v některých částech Hluboček není rozhlas vůbec nainstalován. Odpadá také nutnost otevírat okno pokaždé, když uslyšíte znělku hlášení.

Jak se přihlásit?

Všichni, kdo máte zájem o zasílání hlášení obecního rozhlasu do své emailové schránky, pošlete na adresu rozhlas@hlubocky.cz vaše jméno, příjmení a emailovou adresu, na kterou chcete, aby vám bylo hlášení zasíláno.

Hlubočky jsou také zapojeny do dotačního titulu, který si dává za cíl v obcích Mikroregionu Bystřička vybudovat bezdrátové hlášení včasné výstrahy. Tento systém by v budoucnu mohly využít především záchranné složky a vedení jednotlivých obcí při koordinaci a rychlém řešení nebezpečných událostí jako jsou např. povodně apod.

(ppl)

Zdroj: www.hlubocky.cz

Rubrika: Co se děje v obci, Zprávy z úřadu | Téma:  
Možnosti sdílení: Více |

Komentáře k článku (31)

  1. Katka (01.04.2011 - 9:20) odpovědět IP: 217.170.100.98

    Já emailovou adresu zaslala, ale na email mi nedošlo vůbec nic, i když už jsem slyšela asi 2 hlášení od té doby. Takže to asi moc nefunguje, škoda..

  2. Jaroslav (02.04.2011 - 9:59) odpovědět IP: 88.146.150.2

    Já také poslal a také nic. Vysvětlí někdo proč to nefunguje ?

  3. Dáša (02.04.2011 - 21:06) odpovědět IP: 217.170.97.36

    Mám stejnou zkušenost :-(.

  4. Tomáš? (03.04.2011 - 23:13) odpovědět IP: 94.113.102.242

    Taky mi nic nechodi….asi špatná elektronka… žhavení?

  5. Petr Plíska (06.04.2011 - 15:11) odpovědět IP: 77.48.155.242

    Dle vyjádření z obecního úřadu nějakou dobu trvá, než proběhne registrace. Takže vydržte, mělo by vám to brzy začít chodit na email.

  6. Petr (06.04.2011 - 18:04) odpovědět IP: 217.170.97.33

    Mě to funguje

  7. Anna (09.04.2011 - 22:29) odpovědět IP: 217.170.97.33

    Hlášení na e-mail funguje OK

  8. JH (18.07.2011 - 9:46) odpovědět IP: 77.48.155.98

    Já bych rozhodně byl pro zrušení rozhlasu. Osobně mám problém snášet denně jednu reklamu za druhou. Většinou jsem naštěstí v době vysílání v práci. Přesto dávám podnět ke zvážení - je příjem z reklamy takový, aby musela denně obtěžovat obyvatele? Máme vývěsní desky a internet. Domnívám se, že vysílání reklamy v obecním rozhlase znamená svým způsobem jeho zneužití. Televizi a rádio můžu vypnout, rozhlas nikoliv.
    Rád bych, kdyby mi někdo povolaný odpověděl. Díky!

  9. Josef Hrbek (18.07.2011 - 12:18) odpovědět IP: 88.146.150.236

    Dobrý den.

    Asi nejsem povolaný odpovídat, nicméně jsem přesvědčen o tom, že hlášení obecního rozhlasu je nejenom užitečné, ale v mnoha případech skutečně potřebné.

    A to, že by byl někdo nucen snášet denně jednu reklamu za druhou, přece není pravda.

    Vývěsní desky a internet jsou fajn, jasně, myslím si ale, že teprve využitím všech dostupných médií v obci (Zpravodaj obce Hlubočky, http://www.hlubocky.eu, http://www.hlubocky.cz, Úřední deska, vývěsky, Obecní rozhlas, zasílání hlášení rozhlasu e-mailem) se více či méně důležité informace dostanou v jakési formě skutečně každému občanovi, který o to stojí,
    v případě Hlášení obecního rozhlasu, bohužel, i tomu, kdo o to nestojí…., ale to se nedá nic dělat!!

    Josef Hrbek

  10. JH (18.07.2011 - 13:05) odpovědět IP: 77.48.155.98

    Vážený pane Hrbku,
    děkuji Vám za odezvu.
    Výzvou ke zrušení rozhlasu jsem mířil primárně na to, aby se v něm neobjevovala reklama na prodej vajec, chlazených kuřat apod.
    Jak uvádíte, obecní rozhlas je v mnohých případech opravdu důležitý zdroj informací a je mi jasné, že má obec řadu obyvatel, kteří nedisponují internetem či dovednostmi (prostředky) k jeho užití, a kteří současně ani nemusí být schopni dojít si k vývěsce, aby si ji přečetli.
    Informace o přerušení dodávek služeb, svozech nadměrného odpadu apod. považuji za užitečné a proti jejich hlášení nejsem. Informace ryze komerčního charakteru však, domnívám se, do veřejného hlášení rozhodně nepatří. Proto si tuto veřejnou službu coby daňoví poplatníci neplatíme.
    Rovněž platí, že naprostá většina věcných ohlášení je známa dopředu a může se proto objevit ve Vámi uváděném Zpravodaji. Přebytečná redundance informací patrně není na místě. Každý dospělý člověk ví, kde se ke zmíněným informacím dostane.
    Pro naléhavé případy slouží obecní rozhlas, prosím, nemám výhrad.
    Jiří Huf

  11. Josef Hrbek (19.07.2011 - 15:19) odpovědět IP: 88.146.150.236

    Ano,

    se zrušením vysílání “komerčních reklam” Obecním rozhlasem souhlasím taky.

    Obtěžuje a vadí mi to minimálně stejně jako “reklamní letáky” v poštovní schránce.

    Josef Hrbek

    .

    1. Jirka (21.07.2011 - 16:02) odpovědět IP: 89.24.4.33

      Komerční hlášení přece není zadarmo !! Za prvé si prodejce hradí poplatek za prodejní místo v obci a za druhé samotný poplatek za hlášení. (čímž nechci debatovat o výši poplatku).
      Já osobně uvítám, že se aktuálně dozvím, kdy a kde je možné si zakoupit výrobky od pěstitelů či hospodařících družstev, kteří právě na takové vesnice a vesničky jezdí s pojízdnými “prodejnami”. Předpokládám totiž, že tito prodejci nemají stanovený pravidelný plán rozvozu a jezdí operativně dle stavu zásob k prodeji.
      A hlavně, je třeba si uvědomit, že toto je hlášení, které lze realizovat až prodejce přijede, Protože se může stát, že prodá vše ve vedlejší vísce a nemá smysl jet s prázdným autem bez zboží jet dál. A toto je v podstatě jedinná forma, jak upozornit občany na tento prodej.
      Myslím si, že Hlubočky mají k diskuzi mnoho jiných problémů, než je hlášení obecního rozhlasu….
      Je zajímavé, že o této placéné službě se vede tato debata. A skutečnost, že před cca 14 dny projíždělo Hlubočkami osobní auto s přívěsem, reproduktory na střeše a neustále dost hlasitě vyhlašovalo že vykupuje všechno “staré z půdy a mnohen více…” nikomu nevadí.

  12. Jiří Huf (21.07.2011 - 18:10) odpovědět IP: 77.48.155.98

    Vážený pane Jirko,

    a právě proto jsem chtěl vědět, o jak velkém příjmu hovoříme, protože zde - http://www.hlubocky.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=3952&id_org=3952&id=246073&p1=&p2=&p3= - se to nedočtu.
    Rád bych věděl, kolik peněz se takto do obecní pokladny dostane a kde končí. Položil jsem tuto otázku zde na fóru, protože obec na dotazy vůbec nereaguje (jakkoliv musí). Doufal jsem, že nejsem sám, kdo by rád viděl podrobnější informace. Nakonec, jedná se o naše prostředky.

    1. Josef Hrbek (21.07.2011 - 19:49) odpovědět IP: 88.146.150.236

      Pane Hufe,

      naopak,
      z návrhu rozpočtu se dozvíte, že předpokládané příjmy z Rozhlasu jsou 2 tis. Kč, zatímco předpokládané náklady 55 tis. Kč.

      Kdyby se tedy “komerční reklama” v Obecním rozlase zdražila cca 25 x , mohl by být provoz Obecního rozhlasu teoreticky zadarmo.

      Pane Jirko,

      když už prodejce s nadbytkem pěstitelských výrobků přijede, se svým zbožím si jistě stoupne tak, aby byl viděn, když jdou občané kolem. Občané místních částí obce totiž znají “Prodejní místa” a vědí, že se zde něco ke koupi nabízí a pokud mají zájem o koupi čehokoli, rádi se zastaví.

      Vážně pochybuji o tom, že prodejce, který bude stát např. u Kulturního domu v Mariánském Údolí, Mimořádným hlášením Obecního rozhlasu osloví např. občany z Hřebíkové či Hrubé Vody…

      A o to tu vlastně běží, jestli kvůli dvacetikoruně (bez DPH) otravovat či neotravovat občany pětiminutovým hlášením Obecního rozhlasu…, ano?

      For Redakční rada:
      Kluci, zkuste na těchto stránkách umístit anketu, která umožní nějakým způsobem (samozřejmě anonymně :-) )vyhodnotit názory občanů obce na celou záležitost, prosím!

      Děkuji.

      Josef Hrbek

      1. Jirka (22.07.2011 - 14:29) odpovědět IP: 93.153.76.101

        Jak chcete podpořit prodejce, kteří nejezdí plánovaně (jezdí operativně) a mají co nabídnout ??
        Pokud se nepletu, hlášení o tom, že pojízdná prodejna bude na několika místech( v určitém čase) v obci je standard.

        Možná by stálo za to položit si otázku, kolik je schopen a ochoten takový prodejce zaplatit za hlášení, než se obci příště raději vyhne a pojede jinam ??
        Podnikání je samostatná výdělečná činnost za účelem dosažení zisku, to předpokládám není třeba dlouze vysvětlovat.

    2. Jirka (21.07.2011 - 20:26) odpovědět IP: 109.183.79.244

      Kolik je aktuální cena za prodejní místo v souřasdné době nevím. Pokud bych to chtěl vědět, předpokládám, že někdo kompetentní z obecního úřadu tuto informaci poskytne.
      Vím, že na KD v Mar.Údolí je cení pronájmu jednotlivých prostor k dispozici.

      Kolik stojí hlášení, nevím, nicméně nemám důvod nevěřit panu Petru Plískovi.

      Tolik k tématu obecní hlášení. Pokud jde o poskytování informací z Obecního úřadu, to nehodlám komentovat. Bylo by to na hodně dlouhou debatu a rozhoděně by nebyla moc pozitivní, pokud tedy mluvím za sebe.

  13. Petr Plíska (21.07.2011 - 18:47) odpovědět IP: 77.48.155.242

    Nedávno jsem se ptal na obecním úřadě, kolik stojí komerční hlášení v rozhlase a bylo by sděleno, že cena je 20,- Kč bez DPH.

    Když to porovnám např. s cenou inzerce v místním zpravodaji, tak je to zanedbatelná částka. Také ceny reklamy v dalších médiích mimo obec (internet, reklamní plochy, noviny, rádia…) jsou nesrovnatelně vyšší. Navíc některá tato hlášení jsou zasílana registrovaným uživatelům i do emailových schránek. Adekvátní cena za “mimořádné hlášení”, jak jsou tyto reklamy nazývány, by mohla být klidně desetinásobná…

    1. Jirka (21.07.2011 - 20:42) odpovědět IP: 89.24.5.64

      Pane Plísko,
      srovnávejme srovnatelné !! Srovnávat reklamu v která dlouhodobě a cíleně oslovuje určitou skupinu lidí po nějaký čas a hlášení rozhlasem, které jde jedním uchem dovnitř a druhým ven je přimejmenším slušně řečeno pošetilé.

      Nicméně, máte pravdu, všechno zdražíme a bude hej. Proč něco s čím nejsou potíže a funguje nechat bezproblémově fungovat.
      Prodejce odradit podmínkami, kdo může ať si zajede do supermarketu, “důchodci mají v obci samoobsluhy…. Proč vlastně tedy podporovat ty nenažrané obchodníky s květákem, bramborami a vším ostatním. Vždyť ty produkty v obchodech z Polska jsou taky dobré, ne-li lepší.

      1. Petr Plíska (21.07.2011 - 21:22) odpovědět IP: 77.48.155.242

        Pane Jirko, můžu to srovnat například s reklamou na internetu. Zde reklamní systémy fungují tak, že za jedno kliknutí na vaši reklamu zaplatíte v průměru jednu korunu (v hodně konkurenčním segmentu více). Obec má cca 4500 obyvatel. Kolik z nich takové komerční hlášení vnímá nevím, ale určitě to bude dost lidí. A jak už jsem psal výše - tato sdělení jsou rozesílana i na emaily (takže ne vždy jedním uchem tam a druhým ven). Pro srovnání ještě cena inzerce v tištěném Zpravodaji obce Hlubočky.

        1. Jirka (22.07.2011 - 14:07) odpovědět IP: 93.153.76.101

          Vysvětlete prosím virtuální obyvatelce paní XY, které je 65 let a s internetem nepracuje, že si může na sítí zjistit, že v den D bude její oblíbený prodejce AZ v Hlubočkách. A že nemusí sedět jen doma, může klidně i dcery třeba v Písku a včas se vrátit, aby nepropásla možnost. Pokud tedy prodejce nebude mít havárii a dorazí. Pokud nedorazí, dá určitě omluvu formou další reklamní kampaně. Která půjde určitě do emailových schránek všem registrovaným uživatelům v Hlubočkách. A ti budou spokojeni, čekali a čekali, operatvní informaci o problému nedostali, ale dodatečně dostanou email s omluvou.

          A nezapomeňte prosím, oslovit prodejce, že by si měl včas naplánovat dostatečné podmínky, aby mu květák rostl, dle naplánované reklamní kampaně prostřednictvím netu a zaplacené inzerci v obecním zpravodaji.

          Internet je věc krásná, nicméně né každý je běžný uživatel. A ne každý je používá. Znám zdatné šedesátníky, kteří si s internetem tykají a znám 23 lété, kteří mají jiné zájmy a internet nepoužívají.
          Možná se vám to zdá zvláštní, ale existují i lidé, kteří prostě internet z různých důvodů nepoužívají. Možná by stálo se nad tím zamyslet.

          O reklamě, v obecním zpravodaji se ani nezmiňuji. Udělejte si statistiku, kolik je inzerentů z řad podnikatelů a živnostníku obce Hlubočky a kolik je ostatních (Veolia, ČEZ apod…)
          Vzhledem k tomu, že sám provozuji eshop, jsem se zajímal o možnost reklamy. A upřímě řečeno, reklamu a podmínky které nabízíte (formát, cena…) jsou pro mě naprosto neakceptovatelné. Lapidárně řečeno, vyhozené peníze, které mi za danou službu nepřinesou požadovaný efekt.

          1. Petr Plíska (22.07.2011 - 15:58) odpovědět IP: 77.48.155.242

            Asi jste mě nepochopil - nejde o to, jaká je forma reklamy, ale jaká je cena. Ta je většinou stanovena podle rozsahu a počtu lidí, které oslovuje. A je jedno o jaký typ media se jedná. V tomto případě obecní rozhlas oslovuje několik tisíc místních obyvatel.

            Prodejcům jde především o jejich zisk, blaho místních občanů je nezajímá. Nevím, proč by obec měla podporovat např. prodejce čínských ponožek nebo second-handu bůhví odkud a navíc tímto “mimořádným hlášením” obtěžovat lidi, které to vůbec nezajímá…

            Nebral bych jim možnost komerčního hlášení v místním rozhlase, ale ta cena 20,- Kč je opravdu směšná.

          2. Jirka (22.07.2011 - 18:46) odpovědět IP: 109.183.215.47

            A jak tedy chcete stanovit cenu, kdyz sám píšete, že na jedné straně oslovuje tisíce lidí z obce, a nadruhé straně píšete, že lidi “obtěžuje” a nezajímá.
            Mě třeba nezajímají jiné věci, které se hlásí a toleruji je ( a to už ani nepíši o hudbě, kterou obecním rozhlasem avizují hlášení).

            A mýlite se, Jde o to, jaká je forma reklamy a tím se řídí i cena. V opačném případě by nemusely existovat reklamní kanceláře a stačila by jedna státem nastavená cena. Ale to už tu snad bylo…..

            A zda je cena 20 Kč směšná…. nevím, je to otázka pohledu. Mě v Hlubočkách zaráží zcela jiné věci. Hlášení obecního rozhlasu je opravdu jen a jen námět k procvičení deseti prstů na klávesnici. Vůbec nepředpokládám, že se tímto tématem bude někdo zabývat.

  14. Jiří Huf (22.07.2011 - 7:09) odpovědět IP: 77.48.155.98

    Pane Hrbku,
    uvedených cifer jsem si všiml, jenže ony jsou ty tisíce v rozpočtu uváděny za “televizi a rozhlas,” hádám tedy, že se do nich schovají koncesionářské poplatky, nákup nové obrazovky apod. Proto jsem to číslo chápal jako nevypovídající o našem tématu.

    Pane Plísko,
    jestli stojí hlášení 20 Kč, dostávám chuť si nechat zajít vyhlásit žádost o zrušení obecního rozhlasu, jen tak z hecu:-). Jestli je částka motivační, má sloužit k podpoře obchodníků sídlících na území obce, ne prodejcům z Olomouce, Prostějova a odkud vůbec jsou. V Opačném případě má být nastavena tak, aby z ní obec měla patřičný zisk, protože jinak se dá spekulovat o veřejné službě pro pár kamarádů.

    Pane Jirko,
    jen povídejte. Začínal jsem se bát, že jsem jediný.:-)

    Nápad s anketou není špatný, i když zasažený vzorek bude asi výrazně menší než ten, který se každý druhý den dozví o možnosti koupit si chlazenou drůbež od soukromé firmy.

  15. Josef Hrbek (22.07.2011 - 20:17) odpovědět IP: 88.146.150.236

    “…… a to už ani nepíši o hudbě, kterou obecním rozhlasem avizují hlášení…”??

    TY JO, klasika!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=UoG39BdpYLA

  16. Jiří Huf (28.07.2011 - 10:12) odpovědět IP: 77.48.155.98

    Soukromá firma z Kojetína - oblečení… desetiminutové hlášení, u kterého se nedá pořádně soustředit na práci.:-(
    Až budou hlásit mimořádný stav, nikdo to nebude poslouchat.

  17. Josef Hrbek (26.10.2011 - 13:12) odpovědět IP: 88.146.150.236

    Již několikrát jsem slyšel vysílat obecní rozhlas a protože jsem nerozuměl ani slovo, čekal jsem, kdy mi bude doručen mail s hlášením obecního rozhlasu;
    od 14. října 2011 se tak nestalo ani jednou.

    Dotaz: Nová služba pro občany - hlášení rozhlasu na email - již nefunguje, byla zrušena?

    Děkuji za info.

    Josef Hrbek

  18. Josef Hrbek (27.10.2011 - 14:31) odpovědět IP: 88.146.150.236

    Včera mi byo hlášení rozhlasu na email doručeno, tak je snad všechno vpořádku. Děkuji.

    Josef Hrbek

    1. Josef Hrbek (24.11.2011 - 16:03) odpovědět IP: 88.146.150.236

      Zasílání hlášení nobecního rozhlasu na mail nefunguje.

      Je to škoda….:-(

      Proč tomu tak je??

      Děkuji.

      Josef Hrbek

  19. Martin (21.02.2012 - 18:12) odpovědět IP: 217.170.97.33

    Již dvakrát jsem přihlásil svůj email pro zasílání hlášení obecního rozhlasu a nikdy mi nic nepřišlo. Je to jen vizitka toho,jak funguje naše obec!

    1. Dichterová (22.02.2012 - 10:08) odpovědět IP: 176.97.242.4

      Dobrý den,
      to mě pane Martine mrzí. Mám na starosti odesílání důležitých hlášení na e-maily občanů, kteří si o to požádají a byla bych ráda, kdyby jste toto urgoval přímo u mě, popř. bychom překontrolovali společně, jestli se Vaše e-mailová adresa ke mě dostala. Nevím, kde jste ji 2x nahlásil, ale ostatní občané, si nestěžují. Budu ráda, když to společně vyřešíme. Musíte se ozvat na telefon nebo osobně, ne tady na stránkách kritizovat jak obec funguje nebo ne. Přeji krásný den. Děkuji Dichterová Marta

      1. Josef Hrbek (08.06.2012 - 14:52) odpovědět IP: 176.97.242.60

        Dobrý den.

        Hlášení obecního rozhlasu mi bylo mailem doručeno naposledy dne 25. května 2012, přestože se od té doby hlásilo několikrát…, slyším ho, avšak nerozumím ani slovu!

        Je to pořád dokola…, jestli nejste schopni tuto službu zajistit tak, aby fungovala, zrušte ji úplně, prosím a dementujte nepravdivou informaci na http://www.hlubocky.eu, že Obecní úřad Hlubočky nabízí občanům novou službu - rozesílání textové podoby hlášení obecního rozhlasu do emailových schránek a že obec vyslyšela přání občanů, kteří nemají možnost sledovat hlášení v době, kdy nejsou doma, když navíc v některých částech Hluboček není rozhlas vůbec nainstalován.a pak že odpadá také nutnost otevírat okno pokaždé, když uslyšíme znělku hlášení.

        Děkuji.

        Josef Hrbek

        Ufff…!!!!

Zanechte komentář

Jméno - vyžadováno

E-mail (nebude zveřejněn) - vyžadováno


Přečtěte si nejprve pravidla pro fungování webu www.hlubocky.eu
Vulgarity, urážky, nadávky, spam apod. budou automaticky nebo následně smazány.